پس از آزمایشات متعدد به این نتیجه رسیدیم كه نقص عمده غذایی ما ایرانیان برنج‌خوار، كسر ویتامین‌های (ب) موجود در سبوس برنج است زیرا ما برنج سفید كرده را كه فاقد ویتامین بوده و دارای ماده ضد ویتامین است می‌خوریم و سبوس آن را كه مخزن ویتامین‌هامی‌باشد دور می‌ریزیم. سبوس برنج دارای ویتامین(ب) به مقدار زیاد است ولی برنج نه تنها ویتامین(ب) ندارد بلكه ماده‌ای است كه ویتامین(ب) را رسوب می‌دهد. چینی‌‌ها كه برنج را با سبوس آن می‌خورند دیر پیر ‌می‌شوند و همیشه سالم بوده و موی سرشان دیرتر سفید می‌شود و مبتلا به ریزش مو نمی‌شوند.

از آنجائی كه سبوس برنج موجود در بازار سبوس نیست بلكه پودر چلتوك است كه زبر و زمحت می‌باشد و اصلاً خوردنی نیست و آلودگی دارد. بر‌آن شدیم تا برای اولین بار در ایران سبوس برنج استریلیزه را با نام تجاری ناژوان گیاه تولید نمائیم. ناژوان گیاه پس از دریافت پروانه های بهداشتی از سازمان غذا دارو با بهره‌گیری از جدیدترین فن‌آوری و استفاده از با كیفیت ترین برنج ایرانی و بهره‌گیری از پرسنل مجرب و آزمایشگاه مجهز توانسته است در مدت زمان اندك بعنوان اولین و تنها تولید كننده سبوس استریلیزه شده، جایگاه خود را در جمع شركت‌های داروسازی مستحكم نماید.

این محصول اولا بهداشتی تولید و استریلیزه می‌شود و در‌ثانی سبوس تولید شده، چلتوك نیست بلكه لایه نازك رویه برنج است كه بین پوسته چلتوك و دانه سفید برنج قرار دارد. هم اینك ناژوان گیاه، با تولید و استریلیزه سبوس برنج بر‌اساس استانداردهای روز دنیا و تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی ضمن افزایش كیفیت در راستای رعایت حقوق مصرف‌كنندگان گام بر‌می‌دارد و بر خود می‌بالد كه طی مدت كوتاهی شاهد نتایج مثبت آن در بین مصرف‌كنندگان عزیز می‌باشد و سلامت و رضایت مشتریان خود را بهترین رمز پیروزی خود می‌داند. در‌نهایت ناژوان گیاه امیدوار است بتواند با توجه به توانمندی علمی، پرسنلی، فنی و ماشین‌آلات فوق مدرن خود به زودی در سطح بزرگترین و مجهزترین واحد تولید سبوس برنج خاورمیانه در خدمت هموطنان عزیز و سایر كشور‌های جهان قرار گیرد.